Escola de Pastors de Catalunya

Projecte Grípia: Foment del relleu generacional

34 finalistes a entrevistes

Com ja sabeu la 2a. edició de l’escola ha tingut 45 sol·licituds. D’aquestes hem seleccionat a 34 candidats/-es per fer la prova final. Ja ho sabeu! Busquem pagesos i pageses i tenim 30 places per ocupar. Aquest és el llistat definitiu!

Anna Plana,  Joaquim Moll, Ricardo Ruano, Addaia Aragay, Victor Lopategui, Joan Manel López, Cristina Puig,  Xavier Crosas, Judith Ramírez, Eduard Ramírez, Enric Casanoves, Pau Ramírez, Yolanda Balagué, Pau Nieto, Marisa Peláez, Carles Amela, Roger Marugán, Ariadna Cañadas, Rubén Barba, Sergi Berbel, Laie Vilasis, Xavier Pedrosa, Àngel Moya, Lluís Carreras, Monserrat Soler, Xavier Cuenca, Daniel Montserrate, Dídac Gutiérrez, Raül Solé, Jorge Romero, Javier Castillo, Bernat Martí, Sandra Negre i Javier Elías.

Enhora bona a totes i a tots!

1 Comentari»

  Dani Monserrate wrote @

Molt bones companyes i companys, havia pensat que potser ens podríem aplegar uns quants per pujar cap a Rialp, que el viatge sol es fa llarg, avorrit i car. Jo visc vora calaf, així que sí algú ve de girona, manresa podriem quedar a la sortida de l’eix cap a ponts. Tinc l’entrevista el dimecres a les 11:40, però no m’importa haver-me d’esperar un parell o tres d’hores. Jo tinc una furgoneta petita 4-L amb només dos places pel que no podem comptar amb ella, però si algú puja amb cotxe el dimecres i passa per Calaf i hi té lloc, jo m’hi apuntu, apali, vagi bé salut


Deixa un comentari

